ОШ "Никола Тесла"

Скела, Обреновац

НАША ШКОЛА ПОСТОЈИ ОД 1965. ГОДИНЕ. ДОБРОДОШЛИ У НОВУ ШКОЛСКУ 2021. / 2022. ГОДИНУ. - ЗА СВЕ НАСТАВНИКЕ, НАШЕ НОВЕ И СТАРЕ УЧЕНИКЕ, ПОЗИВ - БУДИТЕ ЈЕДНАКИ ДЕО НАШЕГ ТИМА !

Главни мени

Огласна табла

ПОРТАЛ НАШИХ ТРЕНУТНИХ ДОГАЂАЈА У ВАЖЕЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ

(као огласна табла у ходнику школе) ....

ПРОЧИТАТИ У ПОТПУНОСТИ ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ !
 Потребно је да приложени допис, без одлагања, учините доступним свим родитељима/законским заступницима, при чему
треба искључити као могућност родитељске састанке у школи и окупљање родитеља ради информисања.
Сугеришемо да одељењске старешине буду носиоци ове активности и да се искористе све могућности посредне
комуникације (мејлови, Viber, школски сајт, телефонски разговор и друго), а по потреби да се обавештење постави и
на улазна врата школе и спољашњу огласну таблу.
 ПРОЧИТАТИ И ОВA УПУТСТВA У ЦЕЛОСТИ: Настава на даљину у вандредном стању и Додатна упутства школама у вези са планирањем и остваривањем образовно-васпитног рада на даљину, као и Обавештење о измени Правилника о каленадру образовно васпитног рада основне школе за школску 2019/2020
ОБАВЕШТЕЊА КОЈА СЕ ОДНОСЕ НА ЕМИТОВАЊЕ ЧАСОВА НА РТС КАНАЛ 3 И РТС ПЛАНЕТА, КОЈА СЕ ЗВАНИЧНО ДАЈУ ОД МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ ПОГЛЕДАТИ НА АДРЕСИ: www.rasporednastave.gov.rs 
 РАСПОРЕД ЧАСОВА НА ОСНОВУ ПРОГРАМСКЕ ШЕМЕ РТС 2, РТС 3 И РТС ПЛАНЕТА:
МЛАЂИ РАЗРЕДИ:
 
СТАРИЈИ РАЗРЕДИ:
УКОЛИКО НЕМАТЕ КАНАЛ РТС 3 МОЖЕТЕ ГА ПРОНАЋИ НА СТРАНИЦИ: https://rtsplaneta.rs/ НА КОМЕ СЕ МОЖЕТЕ РЕГИСТРОВАТИ ПОМОЋУ ФЕЈСБУК НАЛОГА ПРИ ЧЕМУ СЕ ДОБИЈА  БЕСПЛАТАН ПРИСТУП РТС 3 И РТС ПЛАНЕТА ПРОГРАМСКОМ САДРЖАЈУ.
ФОРМИРАЈТЕ ГРУПЕ НА ВИБЕРУ, ФЕЈСБУКУ ПРЕКО ВАШЕГ ОДЕЉЕНСКОГ СТАРЕШИНЕ ДА БИ СЕ ДОГОВОРИЛИ СА НАСТАВНИЦИМА О НАЧИНУ КОМУНИКАЦИЈЕ И ДАЉЊЕМ ОДВИЈАЊУ НАСТАВЕ И ИЗРАДЕ ЗАДАТАКА, ЗА КОЈЕ ЋЕ ТЕ КАСНИЈЕ ДОБИЈАТИ ОЦЕНЕ.

 Mејл на који можете да пошаљете  свoје планове, извештаje, програме: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.


Моле се сви наставници који имају потребу за чешћим обавештењима ученика о потребним догађајима и променама истих у оквиру свог предмета, да благовремено своје информације припремељене у програму WORD, шаљу администраторима сајта, ради сталног информисања деце и родитељима.

ХВАЛА !

Од првог до четвртог

ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ КОЈЕ СЕ ОДНОСЕ НА УЧЕНИКЕ ОД 1. ДО 4. РАЗРЕДА:
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ ОБАВЕЗНИХ ПРЕДМЕТА КОЈЕ ПОХАЂАЈУ УЧЕНИЦИ
  • ПОТРЕБНИ УЏБЕНИЦИ И НАСТАВНА СРЕДСТВА, ТЕСТИРАЊА И ПРОВЕРЕ ЗНАЊА
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ ИЗБОРНИХ ПРЕДМЕТА
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ СЛОБОДНИХ АКТИВНОСТИ

ПРИЈЕМ ПРВАКА 2019. ГОД.:

EKO ДВОРИШТЕ:

Радови ученика школе у Скели су на конкурсу ,,Еко дворишта,, за рециклажне играчке и употребне предмете освојили 3. место.
Честитке ученицима и њиховим учитељицама, као и наставници хемије !
Похваљујемо и ученике са Ушћа који су такође учествовали.

ГЕНЕРАЛ БОЈОВИЋ:

 

ШКОЛСКА МОЛИТВА:

 

УЧИТЕЉИЦА СЛАВИЦА ФИЛИПОВИЋ:

 

 УЧИТЕЉИЦА ЖЕЉКА КАЛАЈЏИЋ:

У рубрици: Видео записи је снимак прославе наших малишана. Снимила је учитељица: Жељка Калајџић

Моле се наставници разредне наставе да уколико имају принедбе или предлоге на другачији концепт података, исте проследе администраторима сајта у што краћем року. Информације које се објављују морају бити релевантне и законски тачне због јавног објављивања.

ХВАЛА !

Рекреативна настава

ПРОГРАМСКИ САДРЖАЈИ И ЦИЉЕВИ ПРЕДСТАВЉЕНИ КРОЗ АКТИВНОСТИ РЕКРЕАТИВНЕ НАСТАВЕ У ТЕКУЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ....

НАСТАВА У ПРИРОДИ
     Настава у природи је облик образовно-васпитног рада којим се остварују обавезни и изборни наставни предмети и ваннаставне активности из наставног плана и програма за први циклус основног образовања и васпитања – у климатски погодном месту из здравствено-рекреативних, образовно-васпитних и социјалних разлога.За укупан развој личности ученика настава у природи има вишеструки значај здравствени, педагошки и социјални. Уз повећани обим физичке активности, у здравој животној средини, овај облик образовно-васпитног рада доприноси очувању и унапређивањ укупног здравља ученика. Образовна-васпитна вредност наставе у природи је у томе што се непосредним опажањем природне и друштвене средине и потпуним доживљајем стварности, коју треба проучавати, омогућује утврђивање и проширивање постојећих и стицање потпунијих, дубљих и трајнијих знања. Директан контакт и интеракција са природним окружењем доприноси бољем уочавању законитости које важе у природи и схватању значаја њене заштите и очувања. Боравак ученика у природи доприноси и њиховој социјализацији јер се кроз целодневне заједничке активности међусобно боље упознају, сарађују и зближавају. Подстиче се, такође, њихова одговорност и самосталност у обављању личне хигијене и бриге о себи. 
Циљеви наставе у природи су:
  • очување, подстицање и унапређивање укупног здравственог-стања ученика, њиховог правилног психофизичког и социјалног развоја;
  • стварање основа за усвајање активног, здравог и креативног начина живота и организовања и коришћења слободног времена;
  • проширивање постојећих и стицање нових знања и искустава о непосредном природном и друштвеном окружењу;
  • развијање еколошке свести и подстицање ученика на лични и колективни ангажман у заштити природе;
  • социјализација ученика и стицање искустава у колективном животу, уз развијање толеранције и одговорног односа према себи, другима, окружењу и културном наслеђу;
  • развијање позитивних односа према националним, културним и естетским вредностима.
Задаци који се остварују реализацијом програма наставе у
    природи су:
  • побољшање здравља и развијање физичких и моторичких способности ученика;
  • задовољавање основних дечијих потреба за кретањем и игром;
  • очување природне дечије радозналости за појаве у природи и подстицање интересовања и способности за њихово упознавање кроз одговарајуће активности;
  • развијање способности запажања основних својстава објеката, појава и процеса у окружењу и уочавање њихове повезаности у конкретним природним и друштвеним условима;
  • подстицање самосталности у процесу стицања знања кроз непосредне истраживачке задатке;
  • развијање свести о потреби заштите, неговања, чувања унапређивања природне и животне средине и изграђивање еколошких навика;
  • упознавање природно-географских, културно-историјских знаменитости и лепоте места и околине;
  • упознавање са начином живота и рада људи појединих крајева;
  • упознавање разноврсности биљног и животињског света појединих крајева, уочавање њихове повезаности и променљивости;
  • упознавање са карактеристикама годишњих доба у природи и смењивање временских прилика;
  • разијање способности сналажења тј. оријентисања у простору и времену;
  • оспособљавање ученика за безбедан и правилан боравак у природи;
  • развијање правилних хигијенско-здравствених навика и подстицање самосталности у обављању личне хигијене и бриге о себи;
  • подстицање и стварање навике за неговање редовне физичке активности и за што чешћи боравак у природи;
  • формирање навика редовне и правилне исхране;
  • навикавање на правилно смењивање рада, одмора и сна;
  • разумевање и уважавање различитости међу појединцима;
  • подстицање групног рада, договарања и сарадње са вршњацима и одраслима кроз одговарајуће активности.
  •  Ако буде могућности ученици ће ићи на опоравак у неко од одмаралишта Центра дешјих летовалишта у организацији Градске општине Обреновац.

Ученички парламент

ПРОГРАМ,  АКТИВНОСТИ И САРАДЊА НАШИХ УЧЕНИКА СА СЛУЖБАМА ШКОЛЕ У ТЕКУЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ....

Ђaчки парламент

План и програма рада парламента налази се код педагога школе и председника парламента.

ДИНАМИКА
АКТИВНОСТ 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 Задужени
Избор представника одељења у Ученички парламент *

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Раз.старешине

Конституисање парламента

Усвајање програма рада

*

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Оперативно планирање рада - Текућа проблематика *

Чланови

Педагог

Нас.грађанског васпитања

Конститусање интересних група у оквиру парламента *

Чланови

Педагог

Нас.грађанског васпитања

Анализа рада група и парламента у целини *

Чланови

Педагог

Нас.грађанског васпитања

Екскурзија ученика *

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Прослава другарске вечери *

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Излети *

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Хуманитарне акције *

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Сарадња са Саветом родитеља

и Школским одбором

*

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Извештај о раду *

Чланови

Педагог

Нас. грађанског васпитања

Радови ученика

ПОРТАЛ НАШИХ УЧЕНИКА И ПРИКАЗ ЊИХОВИХ СПОСОБНОСТИ КРОЗ ПРЕДМЕТНЕ ЗАДАТКЕ И СКЛОНОСТИ ПРЕМА ЗНАЊУ, УМЕТНОСТИ, ВЕШТИНАМА И ТЕХНИЧКИМ РЕШЕЊИМА КАО РАДОВИ У ТЕКУЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ....

ПРЕДМЕТ: ИСТОРИЈА И МАТЕМАТИКА
 
Текстови наших ученика урађени код куће и послати наставнику: 
АНА КОТУРОВИЋ 6-1, други текст
ДУЊА ЛАЗИЋ 6-1
КСЕНИЈА АВРАМОВИЋ 6-1, други текст
СТЕВАН БЕЉИНАЦ 6-1
СТОЈАДИН АНИЧИЋ 6-1
СТРАХИЊА МАРИЋ 5-1, други рад
ДЕЈАН ЛЕЛИЋ 8-2
УРОШ АНЂЕЛИЋ 7-1
КРИСТИНА АНИЧИЋ 7-1
ПРЕДМЕТ: ИСТОРИЈА
 НАСТАВНИК: МИЛИЦА МАРИЋ
 БУДУЋНОСТ ПРИПАДА ОНИМА КОЈИ СЕ НАДАЉЕ И НАЈДУЖЕ СЕЋАЈУ ПРОШЛОСТИ
 Ученици 5/1 и 6/1 и наставница историје Милица Марић приредили су изложбу старина у помоћ притекли наставнице
Анђелка Јошић и Невена Вујић.
 
ПРЕДМЕТ: ЛИКОВНА КУЛТУРА И ВЕРСКА НАСТАВА
 НАСТАВНИК: КОСТА МИЛОВАНОВИЋ И УЧИТЕЉИЦЕ
У сусрет предстојећим празницима ученици су са својим наставницима приказали радове који представљају симболичку поруку разних догађаја и приказ предстојећих празника
 ПРЕДМЕТ: ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ, ВЕРСКА НАСТАВА:
 
НАСТАВНИК: ДУБРАВКА ГАПИЋ, МИЛАН НИНКОВИЋ

 ПРЕДМЕТ: ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК:
 
НАСТАВНИК: ВЕСНА МИЛУТИНОВИЋ
Вештина комуникације на енглеском језику наших ученика 71 кроз презентацију градова Европе са наставницом.
ПРЕДМЕТ: ИСТОРИЈА И ХЕМИЈА
 
НАСТАВНИК: МИЛИЦА МАРИЋ, ИВАНА ЦЕКИЋ
Сликовити приказ историјских догађаја и важни природни елементи у виду хемијских једињења.
 
 

Од петог до осмог

ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ КОЈЕ СЕ ОДНОСЕ НА УЧЕНИКЕ ОД 5. ДО 8. РАЗРЕДА:
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ ОБАВЕЗНИХ ПРЕДМЕТА КОЈЕ ПОХАЂАЈУ УЧЕНИЦИ
  • ПОТРЕБНИ УЏБЕНИЦИ И НАСТАВНА СРЕДСТВА, ТЕСТИРАЊА И ПРОВЕРЕ ЗНАЊА
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ ИЗБОРНИХ ПРЕДМЕТА
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ СЛОБОДНИХ АКТИВНОСТИ
  • ИНФОРМАЦИЈЕ У ОКВИРУ УПИСНИХ АКТИВНОСТИ УЧЕНИКА ЗАВРШНИХ РАЗРЕДА

ЗАМИШЉЕНО КАО ПОРТАЛ ПОТРЕБНИХ СРЕДСТАВА ЗА УЧЕНИКЕ У ТЕКУЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ....

Моле се наставници предметне наставе и разредне старешине да уколико имају принедбе или предлоге на другачији концепт података, исте проследе администраторима сајта у што краћем року. Информације које се објављују морају бити релевантне и законски тачне због јавног објављивања.

ХВАЛА !

Бројач посета

297457

Календар

мај 2024
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031