Рекреативна настава
ПРОГРАМСКИ САДРЖАЈИ И ЦИЉЕВИ ПРЕДСТАВЉЕНИ КРОЗ АКТИВНОСТИ РЕКРЕАТИВНЕ НАСТАВЕ У ТЕКУЋОЈ ШКОЛСКОЈ ГОДИНИ....
НАСТАВА У ПРИРОДИ
 -  Настава у природи је облик образовно-васпитног рада којим се остварују обавезни и изборни наставни предмети и ваннаставне активности из наставног плана и програма за први циклус основног образовања и васпитања – у климатски погодном месту из здравствено-рекреативних, образовно-васпитних и социјалних разлога.За укупан развој личности ученика настава у природи има вишеструки значај здравствени, педагошки и социјални. Уз повећани обим физичке активности, у здравој животној средини, овај облик образовно-васпитног рада доприноси очувању и унапређивањ укупног здравља ученика. Образовна-васпитна вредност наставе у природи је у томе што се непосредним опажањем природне и друштвене средине и потпуним доживљајем стварности, коју треба проучавати, омогућује утврђивање и проширивање постојећих и стицање потпунијих, дубљих и трајнијих знања. Директан контакт и интеракција са природним окружењем доприноси бољем уочавању законитости које важе у природи и схватању значаја њене заштите и очувања. Боравак ученика у природи доприноси и њиховој социјализацији јер се кроз целодневне заједничке активности међусобно боље упознају, сарађују и зближавају. Подстиче се, такође, њихова одговорност и самосталност у обављању личне хигијене и бриге о себи. 
 
- очување, подстицање и унапређивање укупног здравственог-стања ученика, њиховог правилног психофизичког и социјалног развоја;
 - стварање основа за усвајање активног, здравог и креативног начина живота и организовања и коришћења слободног времена;
 - проширивање постојећих и стицање нових знања и искустава о непосредном природном и друштвеном окружењу;
 - развијање еколошке свести и подстицање ученика на лични и колективни ангажман у заштити природе;
 - социјализација ученика и стицање искустава у колективном животу, уз развијање толеранције и одговорног односа према себи, другима, окружењу и културном наслеђу;
 - развијање позитивних односа према националним, културним и естетским вредностима.
 
- побољшање здравља и развијање физичких и моторичких способности ученика;
 - задовољавање основних дечијих потреба за кретањем и игром;
 - очување природне дечије радозналости за појаве у природи и подстицање интересовања и способности за њихово упознавање кроз одговарајуће активности;
 - развијање способности запажања основних својстава објеката, појава и процеса у окружењу и уочавање њихове повезаности у конкретним природним и друштвеним условима;
 - подстицање самосталности у процесу стицања знања кроз непосредне истраживачке задатке;
 - развијање свести о потреби заштите, неговања, чувања унапређивања природне и животне средине и изграђивање еколошких навика;
 - упознавање природно-географских, културно-историјских знаменитости и лепоте места и околине;
 - упознавање са начином живота и рада људи појединих крајева;
 - упознавање разноврсности биљног и животињског света појединих крајева, уочавање њихове повезаности и променљивости;
 - упознавање са карактеристикама годишњих доба у природи и смењивање временских прилика;
 - разијање способности сналажења тј. оријентисања у простору и времену;
 - оспособљавање ученика за безбедан и правилан боравак у природи;
 - развијање правилних хигијенско-здравствених навика и подстицање самосталности у обављању личне хигијене и бриге о себи;
 - подстицање и стварање навике за неговање редовне физичке активности и за што чешћи боравак у природи;
 - формирање навика редовне и правилне исхране;
 - навикавање на правилно смењивање рада, одмора и сна;
 - разумевање и уважавање различитости међу појединцима;
 - подстицање групног рада, договарања и сарадње са вршњацима и одраслима кроз одговарајуће активности. Ако буде могућности ученици ће ићи на опоравак у неко од одмаралишта Центра дешјих летовалишта у организацији Градске општине Обреновац.
 
- природи су: